2022-ci ilin fevral – mart aylarında Təhsil Nazirliyinin nümayəndələri
ilə “EdTech” Startap müsabiqəsinin qalib komandaları arasında
silsilə görüşlər təşkil edilmişdir. Keçirilən görüşlərin əsas məqsədi qalib komandaların təqdim etdikləri layihə
mövzuları ilə yaxından tanış olmaq, irəli sürülən ideyanın inkişafı və
reallaşması üçün dəstəyin göstərilməsi olmuşdur. Təhsil Nazirliyinin lisey, gimnaziya və özəl ümumi təhsil müəssisələri
ilə iş sektoru, həmçinin ümumi təhsildə məzmun, tədris və qiymətləndirmə şöbəsi,
Təhsildə Keyfiyyət Təminatı Agentliyi və Təhsil Sisteminin
İnformasiyalaşdırılması idarəsindən səlahiyyətli nümayəndələr görüşlərdə iştirak etmişlər. Görüş zamanı ideyaların
müzakirəsi və gələcək planlar üzrə rəqəmsal təhsil sahəsində mövcud problemlərin
innovativ həll yollarının araşdırılmasına xidmət edən layihə ideyalarının həyata
keçirilməsi istiqamətində komanda üzvləri geniş məlumat verərək, yaranan
sualları cavablandırmışdırlar. Növbəti mərhələdə qalib layihələrin ideyalarının təhsil sahəsində
mövcud çağırışların həllinə uyğunlaşdırması və məhsula çevirmək imkanları
araşdırılacaqdır.
Onu da qeyd etmək lazımdır ki, təhsilalanların
innovativ təşəbbüslərinin aşkarlanması və dəstəklənməsi məqsədilə 2021-ci ilin
noyabr-dekabr aylarında Təhsil Nazirliyi tərəfindən tələbələr arasında “EdTech
Startap” Müsabiqəsi keçirilmişdir. Müsabiqənin keçirilməsində əsas məqsəd tələbələrin
İKT və rəqəmsal təhsilə olan maraqlarının artırılması, təhsil sahəsində mövcud
çağırışlar üzrə innovativ həll yollarının araşdırılması idi.
3-cü yerin
qalibi ADA Universitetini təmsil edən “Find Your İnstructor” komandası “Tələbələrin
hazırlıq müəllimlərini asanlıqla tapa bilməsi” mövzusunda, 2-ci yerin qalibi Fransa
Azərbaycan Universitetini (UFAZ) təmsil edən “Planophore” komandası “Şagird və
tələbələrin biliklərini sınaya biləcəyi onlayn platformanın yaradılması” mövzusunda,
1-ci yerin qalibi isə Bakı Ali Neft Məktəbini təmsil edən “AzPlagio” komandası
“Azərbaycan dilində plagiat aşkarlama platformasının yaradılması” mövzusunda
layihə fikirlərini təqdim etmişdirlər.